MIKAELAA;2009-11-26

Nu ska jag säga vad som har hänt dom sista dagarna. I tisdags så tränade jag aqua bike med mamma och Emmerlina. Det var mycket skoj! Och Martin bara trillade med cykeln hela tiden och så skrattade han åt mig för att jag s.k "trillade" också, sen så sa han att skulle köpa en badmössa till mig, haha! :) Sen kom jag och Emmerlina hem och sov, var supertrötta. Sen var det onsdag världens jobbigaste dag, ush.. matte, engelska, naturkunskap, teater och dans. Det är en jobbig dag fast samt rolig ibland. Idag har det gått snabbt och då hade vi teater som första och sen hade jag ESO och då hade jag musik sen hade jag lunch sen engelska och sen sceniska (musikalen), dansade och sjöng idag. Sen åkte jag hem med Jakob och Dawwe, sen anlände vi till Emmaboda och jag hoppade av. Sen glömde jag såklart min pärm men då smsade Jakob att han hade den och tog med sig den, så tack för det! Men idag händer väl inte så mycket skulle kanske ha festat i Kalmar men blir inget med det så då blir det fest imorgon och imorgon är det helg! :DD Så ha en jättebra helg allesammans! Nu ska jag äta pannbiff med potatis och gräddsås och sallad, yummie.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0