MIKAELAA;09-11-30

Sista dagen i november nu då! Oj vad tiden bara rullar iväg. Snart jul och det är två veckor kvar tills vi slutar skolan och har jullov. AWESOME! Idag har jag bara varit på Norrtull och haft teater, kulturhistoria och röst rörelser. Det var väl helt okej tycker jag! Men innan dess gick jag upp till skolan för att äta och då satt jag med min bästa vän Ludde och sen Rickard. :)  Sen gick jag ner till Norrtull och då teatern vid tio i tolv.  Och nu längtar jag något fruktansvärt till torsdag för det kommer bli en mycket bra och mysig dag! <3 Så nu får jag hålla mig till det och idag blir det bara massa plugg ända tills torsdag för då ska  jag ha Engelska prov. Men senare på torsdag eftermiddagen blir det trevligt. Ush jag längtar inte alls till onsdag för då har jag utvecklingsamtal fast jag frågade min lärare om jag behövde vara orolig men det behövde jag inte vara så det känns skönt!  Så nu ska jag nog sätta mig i böckerna och läsa. Fast jag tror jag måste åka förbi Maria och lämna Theréses jacka så jag har det gjort. Och till er alla där ute kom till Kalmar(Söderåkra)den 6 december ska gå modell för Liisa som jag tror gå Styling på Stage4U så det ska bli kul. Jag hoppas det går bra men det gör det nog. Nej nu drar jag och pluggar så jag kan få ta det lugnt resten av kvällen för min rygg gör så fruktansvärt ont att jag inte kan sitta så värst bra med att. Tror att slog i det i fredags på gympalektionen! :( Och så nu hoppas jag att ni alla har haft en toppen bra dag.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0