MIKAELAA;09-11-29

Nu är det slut på helgen igen och helgen har varit underbar. I fredags festade jag i Långasjö träffade massa kompisar och det var super kul. Sen i lördags hade jag en trevlig hemma kväll med mami och papi och så tittade vi på filmen "tomten är far till alla barnen" där min regissör Carl Kjellgren är med så det var kul och se han agera på tvn. Sen satte jag mig vid datorn på msn och snackade med Martin och Jacob(trevligt var det) och så kollade jag också på mysteriet på greveholm, sunes jul och polarexpressen. Sen snackade jag bara med Martin och det var trevligt. :) Idag var julskyltning i Emmaboda så då gick jag runda ut på stan och sen gick en runda! Sen gick jag hem och åt och sen stack jag och mamma till Café Emma och pratade med en annan Martin, han jobbade för fullt. :) Sen skulle jag mamma och träna boxning men det gick ju inte så nu är vi hemma och dansar Afrikansk dans. Och om 30 min börjar fotbolls matchen mellan Barcelona och R Madrid den ska man allt se. Snart börjar nu julen närma sig, så förbannat gutt. Den 1 januari ska jag åka till Österrike med Pillan och Erika, ska bli trevligt. Nu hoppas jag att ni alla andra där ute har haft en bra helg!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Ludds

Helgen har varit Great =) Festen från fredag kväll till lördag morgon var super sweet =D

2009-11-29 @ 21:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0