MIKAELAA;09-11-24

Idag har det väldigt kort dag först hade vi matte sen hade jag och Emmerlina sång och sen hade vi ingen Engelska så vi fick en uppgift och den har jag och Emmiz redan gjort nu. Och sen åkte vi tåg hem vid ett med Jacob och sen när vi var framme i Emmaboda så gick vi till Konsum för jag kände att jag behövde handla något men jag kom inte på vad så jag och Emmerlina gick runt och sen så såg vid kyckling och potatissallad så vi tamigfan köpte det, värsta impuls köpet! Jag längtar tills min mami kommer hem så vi kan äta lite till och sen gå och träna vid sju. Sen blir det Andra Avenyn ikväll och sen blir det sova sen blir det skola sen igen!  Imorgon blir det en jobbig onsdag =Naturkunskap, Matte,Engelska, Teater och sen Dans, nä fysjutton jag orkar inte, men nu jävlar! Men nu ska jag dra och umgås med Emmerlina.
Ha en bra dag allihop.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aqua bike for life baby

2009-11-24 @ 21:22:56
Postat av: Martin

Aqua bike for life baby!

2009-11-24 @ 21:23:36
Postat av: Ludds

själv gick man med brorsan till badet idag =) sry att vi inte sågs mer =/ det blir imon =)

2009-11-24 @ 23:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0