MIKAELAA;09-11-22

Nu är det slut på helgen också..det har gått fruktansvärt fort! I helgen så var jag på maskerad fest och då var jag utklädd till en katt och det var mycket trevligt och träffa alla goa människor i Emmaboda. Träffade Therese, Linda, Annie och lite annat sen kom Christoffer dit också som är ifrån Nybro, trevligt. Idag händer väl inte så mycket ska läsa lite och sen på kvällen idag ska jag träna boxning för nu ska mitt "nya liv" börja, ska lägga stenhårt på skolan och träning. Dansar bara en gång i veckan och det räcker inte för mig så nu känner jag att det är dags att komma igång igen!  Sen på tisdag ska jag göra "aqua bike", fråga mig inte vad det är, men roligt är det iaf. Nu börjar ju julen också närma sig hit och det ska bli mycket mys för då kommer mormor och morfar ner från Avesta och hälsar på, dom är underbart bra och vad jag älskar dom! :) Jag har faktiskt tänkt att åka upp dit nu på sportlovet och hälsa på alla kusiner och kompisar, saknar dom det gör jag. Men hur som helst min mamma står just nu och lagar mat Sjömansbiff, fruktansvärt gott tycker jag. Just nu kommer jag inte heller på vad jag ska skriva, jo snart ska jag fixa min design,  min kompis Victoria ska hjälpa mig, så stort tack till henne och hon är bra! :*
PUSS

Snart ska jag iväg och träna med mamma. Vi ska köra stenhårt, svettandes ska vi krypa ut ur salen. Min mamma kommer ta kål på mig fast det är fett värt att!

Kommentarer
Postat av: Martin

aqua bike rules!

2009-11-24 @ 21:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0