MIKAELAA;09-11-17

Det är snart slut på november och början av december, tiden går alldeles för snabbt nu! Idag blir det massa plugg fast skolan har varit skön och lugn, inte hänt så mycket haft sista PR-showen idag och det gick bra så vi fick tårta efter vi var klara. Men innan det så snackade jag med lite kompisar som Ludde, Zebastian, Agata(syster), Jacob och massa andra, mycket trevligt. Och btw igår när jag var stan igår med Amina och Frida så träffade jag Dennis (Johnny Depp) som jag kallar han eftersom han kallar mig Carola. Haha! Jag har inte uppdaterat på länge men det är bara för jag inte har orkat så jättemycket för att jag har pluggat och varit trött men jag har mått underbart bra på dom sista dagarna. Nu längtar jag tills mamma kommer hem så jag får mat i magen för jag är hungrig fast det var rättså god mat i skolan idag, fisk soppa, låter äckligt men faktiskt gott, ett plus för det! Nu på fredag är det på Naturkunskaps prov och det kommer nog bra känns som det iaf och då får jag hoppas på det med, har rättså koll på att. Men  nu ska jag ta något i magen för nu är jag hungrig, ha en bra dag allesammans.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Ludds

ses imon fin =) ska nog till gymmet igen =)

2009-11-18 @ 23:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0