MIKAELAA;09-11-09

Idag blev det först att åka till Kalmar för att röntga mitt finger som gick av när jag spelade volleyboll i Spanien för några år sedan, för ca 4 år sedan tror jag! Sen efter det åkte jag in till Växjö och det var massa rep inför PR-showen som är imorgon på skolan, Katedral. Sen efter det gick väntade jag på Zebastian för att han skulle sluta så vi skulle gå och fika, men inget fika blev det. Det blev istället pizza med han och Lukas "Joey Dean", det var mycket trevligt. :) Sen stack Lukas och då gick och Zeb runt lite på stan och så. Sen åkte jag hem med kvart i sex tåget och då mötte jag Liv och tog sällskap med henne på tåget och då snackade vi om att vi skulle äta frukost på tåget imorgon! Men nu tänkte jag hoppa in och duscha, men ni får ha det så bra allesammans.
PUSS
Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0