MIKAELAA;09-11-08

Ny dag nu, nya möjligheter! Idag blir det nog lite plugg fast först tänker jag sova ut, tänker inte gå upp tidigt. Jag tänkte faktiskt gå och kolla på tv nu, sängen eller kolla på tv? Både och får det fan bli fast mina ögon håller på att somna lite då&då! Men sen på måndag är det dags för skolan igen och då är det mycket rep inför  PR-showen fast på måndag ska jag till Kalmar för att kolla mitt finger som jag måste laga, brutet sen jag spelade volleyboll i Spanien för några år sedan. Jag är helt ensam hemma, mina föräldrar är i Göteborg som jag skulle ha hängt med till och så fick jag prata med min söta syssling Joacim, han ville säga hej, men vad nervös han lät! Skulle varit kul och hängt med upp men skulle aldrig klarat gå upp vid fem igen. Mina bröder är någonstans, vet inte vart.. men aja! Men nu ska jag gå och titta tv ha en mycket bra dag allihop.

Jag saknar när jag spelade teater, när jag var med i föreställningen "Hjälten på den gröna ön" där vi hade en skådespelare som regi Carl Kjellgren. Den här föreställningen handlade mestadels om Christy som var den här "hjälten" på ön som spelas av Björn Johansson Boklund. Det var ett gott skratt man hade med alla skådespelare som t.ex Ida Steen, Li Brådhe, Peter Jansson, Olof Bergström, Hans Ung, Greger Lindqvist och Bengt Dahlberg. Vilken avslutningsfest med, fick ett kort av Calle och lite presenter av skådisarna. Sen träffade jag några underbara tjejer från Karlsham som var statister Emma Nilsson, Kajsa Jonsson och Maria Karlsson(tror jag hon hette i efternamn). Tack för en sån underbar föreställning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0