MIKAELAA;09-11-06

Nu sitter jag i skolan med Alexandra och vi diggar till Dead ringer - Meatlof ft. Cher, den är så underbart skön! Lika flummiga och glada är vi som alltid. :) Hon hälsar till alla underbara människor! Idag i skolan blir det först Naturkunskap för att öva till provet och sen blir det idrott och sen svenska sen slutar jag fast då ska jag ha lite övning till PR-showen med Erika. Sen ska jag ta tåget med Alexandra och Jacob vid tre, så goa människor! (y) Jag känner att detta kan också bli en väldigt bra dag för jag är så underbart pigg och det känns underbart fast mitt huvud är inte helt men det funkar så bra ändå. Sen när jag kommer hem får jag se om jag ska se film med Emmerlina, Erika, Elin och Fälle för jag ska till Göteborg imorgon till söndag som sagt! Om det inte blir dom ikväll blir det nog att gå förbi JULKULCUP och se vilka spelar.. får se helt enkelt! Men nu ska jag chilla, men ni får ha det  bäst där ute.

LALA, DEAD RINGER FOR LOVE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0