MIKAELAA;09-11-05

Nu är jag redan i skolan och jag tog bussen idag för det  är så fruktansvärt kallt ute men ändå mysigt med snö! Idag känner jag mig mycket piggare sen igår och mitt huvud är så underbart bra nu. Idag på schemat står det att jag ska ha teater för att repa till PR-showen och sen har jag ESO-musik där vi spelar piano just nu. Sen har jag Engelska och då blir det glosor och text efter det blir det Sceniska musikprojektet(Musikalen), det blir roligt! Sen ska jag åka hem vid fem tåget och då blir det bara en chill dag idag så skönt. Jag känner att detta kommer bli en jävligt bra dag idag även om det är kallt. Igår pratade jag med farmor, saknar henne! Ska väl snart ut på stan och äta med henne som vi brukar göra, så kul att umgås med henne. Jag älskar dig Farmor! Nu ska jag röra på mig lite och hoppas att någon kompis kommer till skolan snart fast klockan är ju inte så mycket ännu men får väl hoppas på att den rullar på lite nu! Ha en bra dag allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0