MIKAELAA;09-11-04

Idag har jag varit sjuk, det blev när jag vaknade upp på morgonen och kände att mitt huvud ville bara snurra runt! Men jag försökte gå upp klockan 4.55 men det gick inte så jag ställde klockan på 5.10 och då gick jag upp och började fixa mig och klä på mig. Sen hade mamma precis gjort klart frukosten jag satte mig och åt kände att jag kunde knappt se för det var så snurrigt.. ush! Sen började jag må illa kunde inte äta upp allt från bordet och jag som var ändå så hungrig. Mamma sa att jag skulle stanna hemma idag så det blev så, behövde sömn! Skulle ha dansat idag men blev ingen dans idag heller men bättre att jag blir bättre. Men imorgon ska jag till skolan för då ska vi öva till PR-showen och den hoppas jag att den blir bra! Nu idag ska jag plugga på Engelska glosor så jag har det gjort fast det blir nog efter maten jag pluggar så jag får i mig lite energi så jag kan plugga. Det är redan snart helg igen och då blir det Göteborg på lördag till söndag. Min mamma ska dansa afro-dans och jag ska umgås med sysslingarna, mys. Just nu i högtalaren spelas CK, skön snubbe med bra musik! Men nu ska jag gå och se Hells Kitchen igen tror jag och börja bli pigg så jag kan komma imorgon till skolan. Hoppas ni har haft en bra dag! Btw, det snöar ute ibland och det är mysigt för det är så mörkt ute.


Kommentarer
Postat av: Diego

du får ta och vila o krya på dig, hoppas du mår bättre imorgon :)

2009-11-05 @ 00:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0