MIKAELAA;09-11-03

Nu är jag redan i skolan och jag är sjukt trött idag och min huvudvärk är inte att leka med heller! När jag satt på tåget som gick från Emmaboda 6.26 försökte jag verkligen sova, men gick det? Nej, det gick inte alls. Så jag har inte sovit alls mycket försökte blunda så att jag kunde få koppla av men dom har ju högtalarna på så högt när dom ska ropa vart man är. Så jag tänkte faktiskt gå upp till vilorummet  och sova lite men är dock rädd för att jag somna ordentligt att jag inte vill vakna! Men jag får hålla mig pigg och på humör det fixar jag nog snart om jag bara får piggna till lite.. Idag blir det nog en chill dag, slutar tidigt idag äntligen redan vid tjugo i ett. Idag på schemat står det först att ha matte sen blir det sång och sen engelska sen sluta, åh så jävla skönt behöver sömn nu alltså. Sen idag när jag kommer hem blir det nog lite chill och läsa lite läxor plugga och så! Men nu ska jag göra lite grejer, ha det så bra allihop!
Min huvudvärk tar kål på mig, jag vet inte vad det är med mitt huvud idag, är helt snurrig och hungrig! Har ju ätit bra frukost, vad fan är det för fel på mitt huvud egentligen? Åh, jag blir galen. Men jag lovar och svär på att jag ska vara glad trots mitt dumma huvud.. aaaaaaaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0