MIKAELAA;09-11-02

Idag var det första dagen i skolan efter en veckas höstlov. Det var skönt att komma tillbaka, hälsa på kompisarna och så igen! Faktiskt gick alla lektioner väldigt snabbt idag, kulturhistorian gick som rinnande vatten, puh att den är över nu.
Nu för ett tag sen låg jag i sängen och läste svenska boken som vi ska läsa ut tills nästa vecka "Främligen" skriven av Albert något.. haha! Den här boken har börjat bli lite mer intressantare och då får jag hoppas på att den fortsätter så med. Annars idag har väl inte hänt så mycket hade sovmorgon idag till minst kvart i åtta sen skulle jag gå upp för jag skulle ta den sista sprutan för Gardasil, sen efter det tog jag tåget in vid 9.40 och var i Växjö sen vid 10.10 ungefär. Så jag pallrade mig först upp till Katedral för att hälsa på lite kompisar som Ludde, CC, Madde, Emilia, Amina, Rickard, Zeb och lite annat. Sen gick jag till Teknikum för att äta med Frida, Elin och Sara, det var ost och skinksås, helt okej mat. Sen efter vi hade ätit så gick vi ner till Norrtull som jag har spenderat massa del av min dag idag för att ha teater, kulturhistoria och röst och rörelse. Jag slutade sen vid 16.00 och då tog jag tåget med Alexandra vid fem tåget och då träffade vi på Ludde igen och hans bror Oscar och sen såg vi Sara! Sen så sa jag till Alexandra att jag vill ha mat innan vi skulle åka hem så jag sa att kan vi gå till Sushi baren så då gick vi dit och jag handlade det jag skulle ha. Sen så satt vi oss på tåget och pratade med några ESTET ettor som gick musik, trevligt! Alltid kul att lära känna nya människor. :) Sen gick jag av i Emmaboda och hon skulle fortsätta mot Nybro så jag kom hem och åt sen gick och tog bort sminket så jag hade det gjort och sen la jag mig i sängen och läste. Sen råkade jag somna men jag vaknade till och fortsatte att läsa men sen gick jag hit för att jag tänkte nu måste jag skriva bloggen först innan jag går och lägger mig!
Och förresten alla människor jag hoppas att ni har haft en jättebra dag i skolan och det var väl allt för mig.
Ha det så bra

håll mig hårt, en sista gång, säg mitt namn,
älskling, ljug, gör vad du kan, se på mig, som
du gjorde då, när jag var allt


Kommentarer
Postat av: Erika

Gumman min lyssnar du på Martin Stenmark? ;p

får bara påpeka en sak, sorry

men är bara sån :)

han sjunger : älskling, ljug, gör vad du kan

du har skrivit gud ;p

puss sötis

2009-11-04 @ 16:31:45
URL: http://erikakarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0