MIKAELAA; 09-11-01

Nu var det väl ändå äntligen dags för mig att skaffa blogg så man kan få rensa ut tankarna lite! Idag blir det nog bara plugg orkar inget annat, har varit i Växjö mycket nu på sista tiden, fast det har varit roligt. Denna veckan hade jag höstlov och den helgen innan höstlovet började var jag i Stockholm med mamma och pappa. vi kollade på kvarteret skatan och shoppade blev massa inköp från HM, Ginatricot, MAKE UP STORE, Zara, m.m. Det var en mycket bra helg, behövde komma bort och rensa lite kände jag. Igår  åt jag kladdkaka med mamma och pappa, det var mysigt! Nu imorgon börjar skolan igen och måndag är verkligen en av dom segaste dagarna, fast har teater först sen blir det kulturhistoria(som jag inte fattar varför man läser det ämnet), sen till sist röst och rörelse coh det blir bara att sitta på norrtull imorgon fast äta på teknikum på morgonen, tur att man har sovmorgon!
Men nu ska jag äta, ni får ha det så bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0