JAG FÖRSÖKTE OCH JAG LYCKADES!

What did you expect from me?
I said there's so much more that you won't see.
What did you expect from me?
And i am sick and tired,
to be the good girl for you!

om jag bara kunde göra något..något som skulle göra så
ont att jag skulle skrika ut all smärta jag egentligen jag har!
snälla, kan du inte bara låta mig få ta ut det? jag klarar inte
hålla det inne längre, jag försöker, när jag försöker säga det
så kniper min käft emot, det är nog lika bra att jag håller tyst
om det. men nån gång i mitt liv ska jag berätta för dig hur det var
och då kommer du förstå hur det var mig, den smärtan jag har, den
kommer på något sitta kvar. när du kommer i mitt liv då ska jag
släppa den smärtan! jag tänker släppa den nu för min egna skull,här&nu
och nu har jag äntligen släppt den, och jag tänker inte låta den komma
tillbaka, nu ska den bara flyta iväg och jag tänker aldrig ta upp den igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0