"Det är så mycket fredag" citat av Rasmus Ilestedt

Idag är det fredag och det betyder att det är fredagsmys! Så skönt med helg nu, fast jag längtar inte tills klockan slår åtta för då sitter jag och skriver prov. Just nu sitter jag och Alexandra i datalandskapet och chillar innan alla andra kommer. Har inte uppdaterat på länge för att jag har pluggat dom senaste dagarna! Och så tråkigt jag kan inte vara med på idrotten för att jag är sjuk :( Men jag får väl bita ihop. Ikväll blir det nog fest antingen i Växjö eller Emmaboda(maskeradfest)=awesome! Men nu ska jag chillavidare, ha en bra dag allihop. Hörs senare ikväll. Btw, snart åker jag till Österrike. :)

Nu är man hemma och ikväll blir det maskerad fest och då ska jag klä ut mig till en katt, träffa massa människor! Tänkte att jag skulle snart duscha så jag kan få håret torrt. Idag gick skolan snabbt och naturkunskapen gick bra, sen på idrotten hade vi rytmisk gymnastik sen hade vi svenska och då kom Rasmnus och sa "Det är så mycket fredag" och det är ta mig fan fredag idag och det är så skönt. Vi arbetade med författaren Samuel Beckett som har gjort en fransk pjäs som heter "I väntan på Godot". Men i alla fall just nu så sjunger min bror Jalle och min mamma "500 miles" och snart är det med och då blir det bakad potatis och lövbiff och bearnaise sås och en god sallad med ruccola tomat rödlök, mums! 
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0