6 DECEMBER.

Nu var det slut på helgen igen! Min helg har varit underbart bra och den har spenderats med Martin från i fredags till lördag. :) Det var så trevligt och mysigt. Så idag är det söndag och jag ska åka till Nybro för att hälsa på Rebecca Åström, var ett tag sen man såg henne så tänkte nu är det dags att hälsa på henne! Fast först och främst ska jag sova ut. Sen göra mig ordning och gå upp och äta frukost och sen dra till stationen och sen åka dit sen blir det att öva lite inför redovisningen med kulturhistorian. Det kommer gå bra känner jag på mig! Just nu är jag super trött och jag längtar jättemycket till fredag för då ska jag till Martin och sova där antingen till lördag eller söndag, men hur som helst blir det mys. :* Men nu ska jag nog försöka sova, klockan är två nu snart. Berättar mer imorgon, sov gott allihop!

you and me
me and you
us
togheter

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0