5 DECEMBER.

Vilken underbar dag det var igår! Först efter jag hade slutat så gick jag runt på stan lite med Lina, Erika och Emmerlina. Sen lämnade jag Lina vid buss stationen för hon skulle med sin buss så då träffade vi samtidigt Emilia. Sen så smsade jag upp Emmerlina och Erika och vi möttes på KICKS och sen gick ut på stan igen. Sen skulle Emmerlina med bussen tror jag. Så jag och Erika gick runt ett tag själva fast Erika skulle träffa Fälle (Felicia) men jag gick runt med dom. Fast innan dess så kände jag och Erika att vi behövde något i magen så vi gick till pastabaren och köpte varsin baguett. Sen när vi gick på stan lite till så träffade vi Matilda och då gick vi till ICA för hon skulle ha lite mat så hon kunde dansa på kvällen sen. Vi träffade massa vi kände på stan! Sen träffade vi Fälle och då så satt vi och mest och snackade. Sen blev klockan mycket och då var det dags för mig och gå in till buss stationen och vänta på Martin. Sen till slut kom Martin och vi åkte bilen hem till mig och det gick ju bra att köra fast vi båda var jättetrötta. Sen blev det att kolla på tv och ha mysigt. :) Så det blev mys, sen så sov han över här. Sen nu åkte han hem för någon kvart sen, skulle hängt med han hem men gick ingen buss från han till Växjö på söndagar.. Men jag ska nog åka upp till han på fredag och sova där tills nån dag, sen blir det nog massa på lovet också tror jag säkert! Nu idag händer väl inte så mycket får se är ganska så trött. Blir inte någon modevisning heller imorgon, var synd! Det kanske blir en lugn lördagskväll, får se helt enkelt vad som händer idag. Skulle ju varit så mysigt och ha hängt med han hem och vara där tills imorgon sen åkt hem sent på söndagen. Men jag hoppas ni alla hade en mycket bra fredag och en fortsatt bra helg!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0