4 DECEMBER.

Nu är det slut på veckan och det är dags för fredagsmys!

Det är redan fredag och redan två veckor kvar till jul lovet, kan det bli bättre? Jag tror faktiskt inte det. Det ska bli något fruktansvärt gutt att ha lov, behöver få sova lite nu faktiskt. Fast jag tycker allt det är värt att åka in så här tidigt varje morgon för att träffa sina underbara kompisar som man har lärt känna under dom åren man har gått här. Jag har nu varit i skolan snart i 30 min och jag är faktiskt riktigt pigg av mig idag. Vi ska ändå arbeta på Naturkunskaps arbetet och sen kan jag fan inte vara med på idrotten som jag vill vara med på fast det går ju inte med min rygg. Sen så ska Elin fixa mig lite för just nu har jag inget smink orkade inte sminka mig på morgonen så hon ville så gärna hjälpa mig, hon är duktig på att! Sen har vi lunch sen har vi som sista lektion Svenska som håller på till kvart i två. Sen blir det att dra ner till stationen med Jacob och då kommer Martin och hämtar mig så då behöver inte jag åka tåg hem idag! Igår på tåget så satt jag, Fredrik "Fidde" F, Jacob och Dawwe och flummade ihjäl oss på tåget, helt sjukt vad vi var galna. :) Jag tänker nog inte berätta allt just nu för det orkar jag inte, lång historia! Min mage håller på att kurra ihjäl sig men jag är inte hungrig det är nog bara för att.. ja det spelar ingen roll. Men nu ska jag dra mig lite så jag känner mig piggare än vanligt. Och jag känner mig mycket gladare och piggare idag! Jag kommer få överskottsenergi! Men nu får ni alla ha det så jättebra dag idag för min dag kommer bli lyckad, känner jag på mig. <3

Idag blir denna skoldagen väldigt slapp och det är riktigt gutt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0