3 DECEMBER.

Oj nu är det redan torsdag och imorgon är det fredag. Var det ska bli skönt med fredag och då blir det fredagsmys till lördag tom till söndag kanske om jag ska med hem dit. :) Idag i skolan har jag haft först teater sen hade jag musik, sen lunch och sen engelska prov och sen musikalen "Storstadsdjunglen", den går framåt! Igår var jag på utvecklingsamtal och det gick så jättebra så, bättre än förväntat. Och idag på engelska provet kändes det som det gick så bra för min mamma peppade mig för fullt innan jag skulle ha det, jag älskar dig och tack för att du stöttar mig så fruktansvärt bra. Och pappa tack för att du också alltid stöttat mig till hundra och jag älskar dig! Snart ska jag gå och duscha så jag är fresch imorgon och sen ringa Martin och se vad han hittar på! Nu är det också snart bara två veckor kvar till jul lovet och det ska bli så underbart skönt. Sen den 1 januari som jag har sagt innan åker jag till Österrike då blir det ingen nyårsfirande för mig, tråkigt. Men det ska ju bli kul att åka till Österrike! Men nu tror jag att jag ska dra iväg och duscha så jag har det gjort för klockan går ruskigt snabbt nu för jag börjar bli lite trött nu. Var en lång dag igår! Men hoppas ni alla har haft en lika bra dag som jag har haft det idag.


jag bjuder!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Ludde

Toppen =D kul att få träffa dig bästevän =)

Vi ses nog i morgon igen =) Kmr sända dig en tanke då och då när du flyger ner för backarna i Österrike =)

2009-12-03 @ 22:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0