2 DECEMBER.

Just nu har jag varit i skolan i ca 30 min och jag är super trött och har ont i huvudet. Idag blir det en lång dag och det orkar inte jag men jag får allt stå ut! Men jag har något och se fram emot och det är imorgon och sen på fredag och lördag, då blir det mys. :) Tiden har allt gått för fort det är snart redan helg igen. På söndag blir det ju Kalmar, gå som modell. Jag längtar tills denna dagen är över så jag bara får lägga mig i sängen och tänka "åh vilken härlig dag det ska bli imorgon", idag däremot är ingen sån dag.. Men sen när jag kommer hem blir det att plugga det sista nu till Engelska provet som är imorgon och det känns som det kommer gå bra! Hoppas det blir någon god mat idag i skolan med för jag är hungrig åt idag vid klockan 5.45 för att man inte ska missa tåget som går vid 6.26. Det känns som tiden bara rullar ifrån mig. Hinner knappt äta, hinner knappt prata med mamma eller pappa och det känns tråkigt. Jag är väldigt stolt att jag har dem och jag vet att min mamma kommer läsa detta så detta är till dig och pappa: Jag älskar er, det är ni som gör att jag står på benen! Det är ni som har gjort mig till en sån glad människa. 

Jag skriver mer om det där senare för nu vill jag gå och vila. Men jag hoppas ni alla får en mycket bra dag. Vintern börjar närma sig nu med, man känner kylan gå sakta in i kroppen! Sakta men säkert.

Vill tacka min bästa vän Ludde för jättefina öronhängen som jag fick av han idag, ska köpa en tröja tror jag till han som julklapp, någon baggy aktig som han gillar :)
PUSS 


Kommentarer
Postat av: Ludde

tack så jätte mkt för tröjan!! älskar den =D tänker ta på den på måndag tillsammans med mina saker jag äntligen har fått från topstreetwear =) ses på måndag söting =)

2009-12-05 @ 22:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0