13 DECEMBER.

Oj nu har inte lilla jag bloggat på länge men det är bara för att jag har varit lite upptagen och varit trött. Nu dom sista dagarna som i torsdags så sov jag hos Martin till fredag, det var väldigt mys. Fick träffa hans kompisar Robin, Albin, Tommy och några andra, var trevligt. Vi satt och spelade fifa hos Martin sen kollade vi film och beställde pizza. Sen skulle jag allt försöka sova eftersom jag skulle till skolan dagen efter bara för att åka in på en ända lektion, så onödigt. Fast skulle se Lucia vid åtta och våran skola blev utvald att visas i TV. Så det var jättebra framträdande av alla stjärngossar och tärnor och sen lucian Ellen-Maria! :) Sen åkte jag aldrig hem för att Erika som fyllde 17 i fredags frågade om jag ville hänga med ut och äta med henne och några tjejkompisar så jag tackade ja. Vi åkte direkt till Elin och började fixa oss sen åkte vi vidare till Akropolis, väldigt mysigt och god mat. GRATTIS ERIKA KARLMAN! Och nu idag har jag bara tagit det lugnt, glömde helt bort att vi skulle repa på teatern så jag åkte in till Växjö men så blev den inställd. Men nu  ska jag se en söndags film och hoppas att denna veckan går fort för sen är det jullov och på måndag ska jag åka till Martin och vara där några dagar och han fyller år på söndag så grattis till han. :) Oj nu börjar jag bli lite smått trött. Nu blir det iaf sista veckan och nu ska jag ligga i järnet dom sista dagarna! Åh snart kommer mormor och morfar hit och snart åker jag till Österrike, yeeeäh.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0