1 DECEMBER.

Nu tycker jag att tiden bara rullar i snabb fart, vad händer med tiden? Den bara rullar på.. Igår var det iaf första advent och då blev det god mat och ett tänt ljus på staken. Jag pluggade en massa på Engelskan också och det har jag gjort idag med och sen har jag sovit lite så jag blir lite pigg med. Idag har jag väl annars inte hänt så mycket varit en kort dag bara till tjugo i ett. Åh snart är det torsdag, myss. <3 Nu, imorgon, kommer världens jobbigaste dag och jag orkar fan ta mig inte med den. Men sen har jag och se fram emot på torsdag. Nu är det snart med familjen utan min ena bror Max som bor i Växjö! Nej nu tror jag att jag ska gå och plugga och sen äta något så jag blir ännu mer pigg!

Nu har jag ätit och nu ska jag sätta mig och plugga innan Andra Avenyn och prata med Martin. :) Och jag hoppas ni alla har haft en bra dag.

jag försöker förstå vad du håller på med,
men jag lyckas faktiskt inte förstå..

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0